Lördag = Party

hallå alla sötisar , i går blev det fest hos kevin , mycket trevligt typ kände alla som va där , men vissa delar va inte dom bästa men ah det är sånt som händer när man dricker och dom som va där vet vad som hände och det är väll bara dom som måste veta ?! :P , sen sov en del över där , haha fett rolig . Lagade mat på kvällen sen åkte Gotting och Simon och köpte på mat mc till alla som ville ha haha :D , sen på morgonen åkte natta och kevin till mc och köpte mat och till mig köpte han en choklad :D fan livet hahaha , sen kollade alla på film och va helt släätna haha :D , sen hjälpte alla till och städade , sen åkte typ alla hem :D ,

tack folket för en mycket trevligt kväll !! , och taack emelie för att du finns för mig !!!





justnu har jag en pariod där jag varkligen inte orkar blogga så nu vet ni , jag lever iallfall ;)


Kommentarer
Postat av: Abdulla

Snälla gör lite mera :D :D :D :D din knarkare, och sluta skolka från svenskan !

2010-04-25 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0