tiderna med dig finns inte mer ..

Jag försöker glömma det vi hade men det går bara inte även hur mycket jag vill så går det inte . jag vill bara att det ska va som förut . men det kommer aldrig bli så , hur mycket jag än vill . saknar dig så jävla mycket , varför ska det blir så här ? , jag vill inte bli sårad mer . jag vill att det ska va du & jag . men vi alla har väll drömmar ?! jag kommer ihåg allt som det vore i går , du skrev så jälva mycket fina saker men jag börjar undra om du varkligen va seriös med det du skrav & sa . allt känns så tomt utan dig & jag va så glad & lycklig när jag stod i din famn ville aldrig släppa taget , men du släppta taget om mig & lämnade mig ensam . men jag hoppas du är lycklig utan mig ,  men när jag ser dig gå med någon annan tjej det är som en kniv i hjärtat & du kollade inte ens på mig när du gick förbi . du gick & hållde handen med henne precis som du gjorde med mig . kommer du ihåg när vi satt & pratade & skrattade & det va en helt underbar dag fan vad jag saknar det , det va precis som en dröm . & jag har fortfarande känslor för dig efter 3 månader , :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0