svenska lektionen ♥

hejhej nu sitter jag i skolan igen är klar med svenska uppgiften , känner mig as stolt hahah , ne skojja bara men i dag hade vi typ en halv timme so , för han skulle iväg haha :D , as bra , sen efter svenska har vi rast i 2 timmar . yeeeeeeees :D <3 , & då kanske jag ida becka & natha åker till stan får väll se vad dom vill :P.  sen i dag ska jag först dansa sen kaske jag sa va med ida eller så är jag med fia & vi kanske ska träffa adam vet inte än hur det blir men ah , något ska jag ju göra i dag iallfall :D . men nu måste jag gå innan läraren ser mig hahaha :D , men vi hör & ni ska få svaren snart på era frågor , gör kanske det inata eller så gör jag det imon får väll se när jag orkar men vi hör pusspuss , (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0