svar ..




1. vilken ringsignal har du på mobilen?
sv ; låter heter lite konstigt men 12 spår 12 heter den haha


2. Beskriv din stil!
sv ; min stil . ja brukar ofta har jeans , & nu har jag börjat gilla olka färger på linnen osv , har börjat gilla att sticka ut lite har inte vågat det innan , hihi . älskar att ha klackskor. vet inte vad man vill kalla mion stil för :P haha , men det va ju lite det jag gillar :)


3. Varför bloggar du?
sv ; ja , varför jag bloggar :) ,
först innan jag hade en blogg så kollade jag på många andras bloggar , & tycker det varkade va kul , så jag började & nu tycker jag det är kul att skriva & få kommentarer & kul att se att det finns några som tycker om att läsa den :)


4 . Berätta något du ångrar .
sv ; haha , det finns nog mycker jag ångrar , men jag ångrar väldigt mycket att jag
började röka !!


5. Hey, är ett äkta fan av din blogg !
Måste berömma dig JÄTTE mycket, hihi.

First question, varför dont you skriva flera inlägg
per day ?
Andra question, Gillar you redsmultrons
sv;  tack så mycket !
1 . ibland gör jag fler inlägg per dag men hinner inte alltid ,
2 . ja det gör jag väll :P


6. varför började du blogga? :)
sv ; har redan svarat på en sån fråga :)


7. Varför spamar du andra loggar om att du har frågestund?
Har du änns några läsare eller? Om det är så att du int har några läsare,
varför har du änns en frågestund?! Förstår mig inte på dig faktiskt...
sv; haha , ja jag har läsare , när jag skriver i andrar bloggar att jag har frågestund får jag mer fråger som du ex :P ,haha . + jag får typ änu mer läsare när jag har det så ah, & du behöver inte förstå mig för du känner inte mig så det kan va lite svårt att förstå .men det är lungt för jag förstå mig inte på dig heller :D , så ah , va det något mer ? :D <3


8
vilken linje ska du gå sen ?
sv ; jag vet inte än , men vill kanske gå hotel - resturang
men det hade varit kul att gå design men som sakt ve tinte än :)


9. lägga till via blogglovin? :D
sv ; visst :)


10. vad vill du blir näru blir stor? höhö :)
sv; oj vilken fråga ! , ja du ... min dröm är att bli model hihi .
jag har ju alltid haft den drömman att bli modell eller kändis sen jag va liten :)
men ne jag vet inte , det bästa är väll att jag är lycklig :D ?




12.har du druckit?
sv ; ohja haha , första fyllan va 12/9 2008 :D hhaha

11.är du oskuld?
sv ; ja det är jag


13.när vart du av med din oskuld ?
sv ; är oskuld :P



14. har du ångrat ett förhållande? :)
sv ; har aldrig haft ett seriöst förhållade så :P
15.vad är ditt bästa minne från sommaren 09? (:
sv ; ja du :D , det är väll massa men en sak är väll lägenheten alla dom festerna & alla dom man har träffat osv :D , haha fan saknar allt !<3


16. Har något pinsamt hänt dig och isf vad :P?
sv ; ohja , massa saker hahah , fan kommer inte på något som ja ahr gjort bara för det -.-det va en gång skulle jag träffa en kille & jag hade klackskor på mig 6 jag skulle gå av bussen & jag hållde på att ramla hahah , fyfan :D, men jag skämmer alltid ut mig :D , men jag bjuder på det :D haha <333 ,



om du har någon mer fråga så kan du alltid ställa den så svarar jag på den sen :P <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0