Svar på frågan bitches !

postat av: anonym

Tja Jag är en snygg "anonym" kille på 17 vårar som spanar in din blogg nästan dagligen. ;)
Min fråga till dig som jag kom på nyligen är: Vad tycker du är det snyggaste/inte alls så snygg hos en kille.

2009-09-20 @ 03:12:00

sv; Snyggast ; asså det bero på lite , asså utseendet är ju inte allt ! , men de tär ju självklart att utsidan är vikig , eftersom utsidan ger insidan en chans ! , men en kille ska våga va sig själv inte va som alla andra fjortis killar ! att ha snygg kropp är ett + i kanten ! & jag älskar dom som ha underbara ögon som man kan typ dö i ! .  & som ska ha lite stil på håret haha , men som sakt utsidan är ju inte allt ,

Fulast ; toffsar på bennen ! , det har man till håret ! , inte för tajta kläder , inte ha för töntiga kläder det behöver inte va märkes kläder , för det skiter jag i haha , inte överdrivet långt hår , ja ve tinte vad jag mer ska skriva men ah lite så :P <33


Kommentarer
Postat av: alva

fin blogg :)

2009-09-20 @ 13:11:23
URL: http://alvass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0