Svar på frågan bitches !

Postat av: anonym


har ally lämnat fia & elina & dom me ?
& hur är det mellan dig & ally nu ?
tro du att ni kommer bli vänner sen ?

2009-09-30 @ 20:01:45


svar; hon har lämnat mig , fia , antonia , jossan & natta bara typ .. eller fråga henne ,mellan mig & ally . ja du , en väldigt svår fråga .. känner men så jävla dålig & allt .asså det kommer ju aldrig bli som förr . & det är jag säker på ! jag kommer inte va som en hund efter henne .. vill abra säga en sak , hur kan man uppfatta fal med slut . det finns bara en sak med slut . eller ? ,
tro inget ? . vi märker väll hur det blir .. som sakt kommer ju aldrig blir så som vi va innan , så jävla nära vi va . komemr inte hända igen tro jag .. hon gjorde en misstag ....


Kommentarer
Postat av: ally

det är ju lite erat val med.

erat misstag oxå. ni säger ju att.

jag INTE kan komma tillbaka. att det är över och jag vet inte vad.

jag bad om att förklara men ni verkar ju inte vilja lyssna alls. jag LÄMNADE er för att få några veckors paus inte föralltid! skärp er nu ! trött på det här!

ni kan ju faktist sluta skriva s¨ånt här på era bloggar och snacka med mig irl

2009-10-02 @ 17:27:24
URL: http://allyelina.blogg.se/
Postat av: fuckerboy

hahahahahaha de är sånt här som gör att man sitter framför datorn å skrattar ni är så j**la roliga ibland!!!

2009-10-05 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0