sjukaste dagen !

hallå sötisar ! i går va det helt sjukt kul ! , orkar inte gå detaljerat på kvällen ! ,
men vi åkte till idaspark träffade massa folk , efter fler klunkar så levde man livet asså , <3 haha. träffade ralle , eddie , johan , anton , fredrik , rasmus , william , niklas , timmy , rallan & massa mer men kommer rinte ihåg vad alla heter :P , va vid typ idrottshuset hela kvällen asså det va sjukt mycket folk där , sen skulle vi ta bussen hem & då kom marcus & kunde köra hem oss :D , så jävla kul va det asså jag natta & elina fick sitta där bak asså i bagaget & sen när vi åkte förbli biblokeket asså jag komme rinte ihåg detta så bra men asså när jag kollade ut så såg jag en arg kille springa efter bilen AHAHAHAH, & han va väldigt nära så skulle han typ spakra på bilen men missade & va närapå att ramla fyfan vad jag skrattade :D , men jag ve tinte varför han spran :S , AHAHAH, marcus körde fan som en dåre & jag flög åt alla håll hahahah va precis som en vante AHAHAHAHHAHAHAH ,  men en väldigt lyckad kväll iallfall ! <33

 
Sofia & eddie & natta <3 , eddie är bäst , vill ni se hans blogg klicka http://www.eddiesiroky.devote.se/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0