Lördag

hejhej förlåt för att jag inte skrev något i går men hann varkligen inte det :( ,
jag va iallfall inte i skolan hehe , orkade varkligen inte , & då sov jag till klockan 3 & sen hade jag abr en timme på mig att fixa mig osv , & jag hoppade in i duschen haha , kändes som jag behövde det ! hehe :D , sen så okte jag till dansen & fick reda på att jag ha dansuppvisning nästa lördag :O , helt sjukt hahaha , men ah , vi kan typ inte ens hela dansen :O .
efter dansen så gick jag hem & då va det bara en halvtimme kvar till vi skulle åka till farfar & fira han:P , så va tyngen att fixa mig as snabbt haha , sen åkte vi ditt , & jag skojjar inte dert va as lamt hahah , typ satt bara där & hade as tråkit hahaha , men sen fick vi massa tåta & skit hahah :D , fyfan va gott det va :D , <3
vi åkte typ hem halv 11 , sen gick jag ut & träffade adam & jonte :) , myckt trevligt gjorde typ min dag hahah ,

men nu ska jag fixa mig lite hade jag tänkt så jag blir klar någon gång ! :P ,
men ha det så bra så länge puss ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0