köpt lite i dag igen :P

Dagens outfit  :)


började halv 9 som vanligt ! , & så gick vi som vanligt skolan men dom som skulle stå i cafet i dag va inte där typ , så jag & ida fick stå där helt baqra så där as gott , så va hade bara fysik & sen typ cafet :P , så jävla gott . För vi skulle ha so förhör & kimi förhör & kemin hade jag inte övat till :O , hahah . Så vi fick stå där as chill typ :) , förutom när alla hade rast -.- . sen slutade vi typ 2 också änubättre :P . Sen träffade jag jossan & fia gick ner till a6 & köpte ett bar skor till fia & jag köpte dock 2 vitamin drickor haha , lite onördigt men ändp man måste fan va nyttig också & det är fan as gott ju :D <33 ,


*mumms*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0