feeesten från igår ..

nu ligger jag i sängen fia åkte hem innan , helt sjuk dag i går !! förfestade i lägenheten , jag fia antonia jossan , natta , elina , ally , emma & nora . sen så åkte vi till june & träffade ralle , kalle , anton , eddie m.fl .. va på eddies taras i typ 3 timmar , sen så gick vi typ till idrottshuset typ va där , sen gick vi till en fest men vi kom inte in , & fia va fan borta för livet hon låg fan i busken & marken & lite överalt , fast jag sak dock inte säga något ahahahhaha , sen typ la jag mig på marken & då kom det en full gudde som sa att jag ikten fick ligga där & jag fick värsta dampet hahahahaha , han ba : du är smart men *slog sig på pannan* du ligger på makren .. asså vi stod typ i en halv timme & snackade & sen kom anton & drog bort mig för jag va för kaxig , men sen gick jag till baka sen så drog johan bort mig &jag gick till baka sen ralle AHAHHA, dom tyckte jag av för kaxig hahah , men va fan asså jag av full & då ba *poff* arg hahahaha , så va as sur på alla sen som hållde på hahahah . förlåt säger jag abra ! asså det hände fan amssa saker m,en orkar inte skrive mer :D ah sen åkte vi hem  , 

asså helt sjuk kväll , säger bara tack alla !

lite video från i går :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0