fail kväll i går ...

haha , ja du i går va det ju itne så lyckat :(

fia ringde mig halv 1 & skrek i telefonen att jag skulle gå upp & försöka fixa dricka haha , frågade alla typ ahaha , & ingen som kunde , & vi fick panik .. ah så vi tjejer hade panik hela dagen . fia & jag försökte fixa allt typ hahaha , ah hade iallfall haf tpanik hela jävla dagen men sen löste det sig . vi va 9 st som skulle dela på en bag in the box men sprit i . ahaha , kostade 450 kr . det va jag , fia , antonia , elina , ally , natta 1 , sevara , hennes kompis , emelie som skulle dela på den haha , sen sen va natta 2 me också men hon drack inte . sen åkte vi hem till ralle kuk . anton & eddie va också där . ralles mamma va as söt :D hon heter också annelie :D haha <3 , så söt :) .. vi va inte där så länge ? , fårga inte mig varföra , men ah sen när vi kom ut va jag typ redan full :o :S , så jävla lättpå varkad haha , biligt :D hahaha <3 , ne men sen typ sa någon till ralle & dom att vi inte ville va med dom :O , kände mig as elak även att jag ville va emd dom , & jag sa inget helelr men fan ah . men men sen åkte vi till stan för emelie behövde äta :P , sen så ah blev det typ att vi stanade där , kom inte mycket längre , men det va typ för att vi började dricka halv 11 & många skulle typ hem klockan 12 & 1 . så ah , jag & fia fick åka bil hem haha av typ fias kompis hahah , skojja inte han körde som en jävla dåre hAAHHA, så jävla kul va det :D , sen när jag av hemma va jag fortfarande full :O , hahha fyfan , spelade nykter hur mycket som helst .haha men ah , så va kvällen va typ ute hela tiden haha , men va fan det va ju lite kul iallfall menah .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0