du lämnade oss ..

ja vart ska jag börja ?
 
du vill lämna alla dina vänner & börja om .. ?
du fick som du ville du lämnade oss , men det är ju upp till dig men jag tänker inte gå som en hund efter dig & be dig komma tillbaka ! för du sa att det va slut nu & efter ett slut finns det ju inget .
så du vet , jag tänker inte finnas där mer för dig har gjort at jag kan , har varit vid din sida många gånger , & vad får man , men blir lämnad . Tänk tillbaka liite , tänk alla fester , i sommras det va så jävla kul ! , & du ba lämnar allt .. men visst jag orkar inte bry mig du sa så jävla mycket som visst va falskt ! , du sa att du aldrig skulle kunna lämna oss men vad är detta ? .. piercingen det va liksom föralltid , men ah .. va fan ska jag göra , man lämnar inte det som man älsakr , så jag antar att vi inte va bra för dig ?! . Du sa att du älskade oss .. va det varkligen sant ? fyfan ..
men jag ska inte gråta överdetta , för det va ditt val även att jag varkligen inte vill att det ska va så här , men du ville visst att det ska va så , så då låter jag det va .. jag har iallfall kvar alla andra .. & det är jag jävligt glad över att jag har er !! <3
OM vi blir vänner igen så komemr inget blir som förr , varkligen inget ! , du har gjort ett stort misstag !!

Ha det bra nu i ditt nya liv ....

 



lite gamla bilder men bjuder på det ..

kommer saknar allt så jävla mycket !!! ,
fyfan :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ally lämnat fia & elina & dom me ?

& hur är det mellan dig & ally nu ?

tro du att ni kommer bli vänner sen ?

2009-09-30 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0