Dissar & hissar

1. Vintern . usch , för vintern det blir bara kalt & det blir bara
blask av allt snö & regn . & då blir man typ as blöt ne fyfan . hatar vintern !!

2. går kvällen . Asså det va fan inte så jövla kul .
 vi hittade ingen fest , vi typ ba satt där fyfan .. haha




1. mig själv . jag inte ha rökt på hela dagen & klockan är 19:25 nu :D ,
& jag ska inte röak på hela dagen i dag :D , så jävla stolt är jag haha :D ,
ne men haha ah 

2. Vitamin care . det är både nyttit & väldigt gott! det är bra för huden hår & naglar .
& jag älskar det ! <3 :D haha


Kommentarer
Postat av: saraamånsberg

vintern är ju hur mysig som helst!

2009-09-27 @ 22:22:01
URL: http://desara.blogg.se/
Postat av: Anonym

går kvällen . Asså det va fan inte så jövla kul .

vi hittade ingen fest , vi typ ba satt där fyfan .. haha



aså aa finns inte ord



och att du hissar dig själv? HAHAH väldigt gulligt :) ALLA HISSAR ANNELIE ! not

2009-09-28 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0