dålig uppdatering .

förlåt för att jag inte har skrivit på länge , men har varkligen inte pallat ! , har varit rätt mycket nu .. vissa vet vad som har hänt men ni som inte vet behöver inte veta heller , bara dom närmsta vet så det är lungR !

i skolan i dag va inte den roligaste typ gått hur jävla långt som helst ! , & skoljoggen på det me fyfan , men jag & natha gick hela vägen runt sprang inte för hon är typ lite sjukt & jag ahr as ont i benet ! , så ah måste typ ta det lungt ! ,

i dag vet jag inte vad som händer , måste plugga & måste varkligen fixa en sak .. men det är hemligt !
sen får vi se vad som händet , 

                       Skriver kanske mer sen om jag orkar ! , men ha det bra så länge . <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0