dagen .

dagen har inte varit en av dom bästa om man säger så . typ i skolan va jag as varm , hungrig , trött , ont i huvudet & ville bara hem ! , så ah helt åt helvete . sen efter skolan va jag med fia , adam & jeppe . va ju helt okej ;) ahah asså fick typ asg när dom mobbade fia hahahaha , sen nu typ ligger jag i sängen & kollar på tv <3ska snart hoppa in i duschen :) men vi hörs sen

asså dom kastar hennes puder & hon vill inte att det ska gå sönder AHAH





hahaha asså försökte hålla mig för skratt men det gick fan inte hahahahha , låter dom en flåsande hund AHAHAH

Kommentarer
Postat av: bbecca

sv; men gud tack så mkt ! :)<3

2009-09-10 @ 20:58:35
URL: http://bbeccast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0