Busar :D

hehe , nu sitter jag i skolan igen & kollar runt lite pluggar på engelska gloserna :P , men det går inte så bra sitter bara på andra sidor ahah . Men det går ju alltid att fuskasen hahah schh ! <3 , & caroline sitter här också hon "jobbar" hahahhaa ne men det är bra carro du är en tönt :P för jag vet att du kommer läsa detta snart :P <33 haha .. efter denna lektionen har jag so fyfan är rätta ordet ! . & i dag ska jag va men sofia baby (L) ... vet inte vad vi ska göra hahah ska nog va med adam hoppas jag ahahha, vill köra moppe igen hahaha fyfan va kul detär , hahah adam hjälpte mig att köra förstagången här omdagen ahaha så jävla kul ! :D .. men nu orkar jaginte skriva mer pusss (L)


Kommentarer
Postat av: carooo

jag vet vilka "sidor" du e på ;) hahaha.

2009-09-17 @ 13:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0