snart loooov :D

hejhej , förlåt för den dåliga upptateringen ! i går va jag med ida & vi pluggade & snackade & gick promenad haha . & i dag följde hon med mig hem , mys åt mat sen gick vi ner & la oss i min säg & nästan somnade , & vi typ pratade & så . sen så plugagde vi eftersom vi har prov i mon -.- , so judendomen fy . ajja tycker ni borde önska mig lycka till . sen nästa vecka är det lov så jävla gott :) . få väll se vad som händer då ... ja sen åkte ida hem så hoppade jag in i duschen , så jävla gott !! . ny rakade ben helt ren haha :D as nice .. menmen , saknar elin :( <33 , hon har åkt utomland utan mig den bitchen .. hehe . & nu hade jag tänkt att fixa mina naglar igen :P hehe , men ah så är det när man vill vara fin ;) , hahaha ,
på måndag så åker ida också utomland . faan , fast hon är bara borta i typ 4 dagar :D , det är mycket bra :) , komemr sakna henne för mycket annars ! <3 . men ah , ha det bra nu sötnosar / Annelie (L)


 DAGENS OUTFIT ...




Kommentarer
Postat av: idajönsson

vi är brymma tillsammans! ;) <3

jag kommer sakna dej också, jag älskar dej !

2009-10-22 @ 21:06:57
Postat av: din älskling

kom hem tillmig :D:D / din älskling frn umeå

2009-10-22 @ 21:12:59
Postat av: love ;dd

annelie är söt ! :))

2009-10-25 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0