ojoj

haha , måste bara säga att i går va ju inte den lungnaste dagen :P , strässade sönder .. fyy ja , kan ta det lite snabbt för måste åka i väg & köpa lite saker .. först skolan sen åkte jag hem & åt lite sen va jag tvungen att springa till bussen så jag inte skulle missa dansen . sen efter det så träffade jag ida åkte bussen till huskvarna & lite mer vet inte vad det heter haha hämtade lite saker ;) haha , men sen så åkte vi hem till ida eller ah vi fick springa lite haha , sen så cyklade vi hem till mig fixade oss lite sen stack vi till fest lägenheten , dock hittade vi ingen fest då , ringde pontus & dom va på förfest i huskvarna , & då åkte vi ditt & träffade alla dom va där en stund , det va väldigt kul haha :P , det va fan minnen i går kväll sen så fick vi inte va där mer -.- . så vi gick hur jävla långt som helst haha . för vi skuller till en annan fest sen när vi va där såp va den slut hahaha , natta fia & antonia & alla dom åkte till stan haha , & jag & ida stannade kvar med alla andra killar haha , sen åkte pontus & alla hem sen & då satt jag ida jimmy & einar kvar vid bussen , haha asså vet fan itne hur länge vi satt & väntade på bussen hahha , sen kom bussen & den ba åkte förbi AHAHAHAHA  , omg AHAHAH, ajja fett kul asså :D , minnen ida , haha (L) ah hände ju lit roliga saket under kvällen ;) , men det är hemligt ! <3 .men vi fick iallfall gå hem sen . asså det va fan inte varmt ute då hahah . men nu ska jag dra till a6 med mamma & pappa :D hehe <3 skriver sen pusss (L)


Kommentarer
Postat av: anonym

jag undrar bara en sak.. vad menar du med när du skriver ''fest lägenheten''? snälla, vill ha svaar! (:

2009-10-24 @ 17:51:18
Postat av: Anonym

JAg kan Svara åt dig. Fest lägenheten tillhör tjej gänget alltså Natta,Annelie,Jossan,AntoniaSofia,Ally och elina. Vi bodde 2 veckor i den i sommras och hade sjukt roliga fester. That's it. och nu för festar vi där varige helg typ. It's our place and that is gonna stay. Vi i the gang äger hela världen så r det.



PUSS TILL ANNELIE FRÅN EN I GÄNGET. ;););));););););););););) hahaahahahahahahaahhha.

2009-10-25 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0