Lite frågor för jag har tråkit :P haha


Jag har i mitt liv:

(x) Rökt.

(x) Snusat.

( ) Drogat.

(x) Druckit så mycket att jag spytt.

( ) Stulit en bil.

(x) Hånglat med någon av samma kön.

(x) Sovit i samma säng med någon av samma kön.

(x) Varit kär.

( ) Haft sex på offentlig plats.

(x) Snattat.

( ) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.

( ) Gått på en blind date.

(x) Ljugit för en vän.

(x) Skolkat.

( )Sett någon död.

(x) Varit utomlands.

(x) Flygit flygplan.

(x) Gått vilse.

( ) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa. tror inet de

(x)Gråtit dig till sömns.

( ) Lekt tjuv och Polis

(x) Sjungit karaoke

(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.

(x) Busringt.

( )
Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.

(x) Fångat en snöflinga på tungan.

(x) Dansat i regn.

(x) Skrivit till Jultomten.

(x) Fått ett sugmärke.

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.

(x) Blåst såpbubblor.

(x) Grillat på en strand.

(x) Åkt inlines.

(x) Åkt skidor.

(x) Åkt skridskor.

( ) Åkt snowboard.

( )Genomgått en operation.

(  ) Varit förälskad i en lärare.

( ) Haft sex med min lärare.

(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.

(x) Gjort en snöängel.

( ) Haft ett te-party.

(x) Byggt ett sandslott.

(x) Hoppat i en vattenpöl.

(x) Hoppat i en lövhög.

( ) Somnat i skolan/på jobbet.

( ) Använt ett falskt ID.

(x) Tittat på en solnedgång.

( ) Varit med om jordbävning.

(x) Rört en orm.

( )Sovit under stjärnorna.

(x) Blivit kittlad.

(/) Blivit bestulen.

(x) Blivit missförstådd.

(x) Vunnit i en tävling.

(x) Gått mot rött.

( ) Blivit avstängd från skolan.

(liten) Varit i en bilolycka.

( ) Haft kramp.

( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.

(x) Hatat mitt utseende.

( ) Varit vittne till ett brott.

( ) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.

( ) Skrivit ett kärleksbrev.

(x) Fått en önskan inslagen.

( ) Haft sex med ett djur.

( ) Smakat torrfoder till ett djur.

( ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.

(x) Kysst en spegel.

(x) Sjungit i duschen

 ( ) Drömt att jag gift mig med någon.

(x) Slickat på en lyktstolpe på vintern.

(x) Suttit på ett tak.

( ) Skrikit så att jag inte fått luft.

(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.

(x) Stannat uppe hela natten.

( ) Inte duschat på en vecka.

(x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.

(x) Klättrat i träd.

(x) Haft en koja.

(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på. (hav)

( ) Brutit någon kroppsdel.

(x) Fångat en fjäril.

(x) Fuskat på ett prov.

(x) Glömt någons namn.

( ) Sovit naken.

( )  Tatuerat mig.

(x) 
Piercat mig på annat ställe än öronen.

( ) Dykt djupare än trettio meter.

( ) Hoppat fallskärm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0