hos tina & dom :)

hej (L) , o dag vaknade jag klockan 15 :P , hehe .. sen så gick jag in & duschade & åkte till bella ida & malin tina & massa till :) , va hos bella & sen åkte vill till mc malin skulle äta eller va det va :P & mamma kom & hämtade mig så åkte vi till tina & dom så nu sitter jag millan tina mamma & jonte & kollar på film :) , vi ska spela lite spel sen :) , & mys lite , as gott :) , palla fan itne göra något annan :) <3 , alla ska ju typ festa 6 pallar fan itne det :P , hehe , men nu ska jag dra skriver kanske senare i kväll eller så hörs vi i mon :) , pusspuss ha det bra (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja anonym unge här! jag undrar en sak: Hur gick det med din navelpiercing? Fick du ta bort den? eller har du kvar den? Isåfall visa bild ;)

2009-10-18 @ 02:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0