hemma kväll ..

god kväll alla :) . ja det blev inte så att jag träffade ida & bella i dag :( . men ah så jag va hemma i dag & kollade på film med mamma & pappa ! mysmys . min data är helt cp :( , för jag kan inte logga in på msn :O , men pappa förköer fixa det nu .. hoppas det funkar sen , nu sitter jag vid min brors cp data . helt jävla seg är den!! , men bättre än inget ! juste har ju glömt att säga att jag inte kommer träffa min underbara bröder förens på julafton eller nåt . :( saknar dom ! det va typ i söndags dom åkte till norge för att jobba :( , men men inget jag kan göra men ah kommer sakna dom fett mycket så nu är det bara jag mamma & pappa som är hemma , som det kommer kasnke blir en dag när dom flyttar usch hemskt ! ajja , nu ska jag kolla på tv lite :) , men vi hörs i mon eller någ :) pusspuss ha det bra ! dagen i mon måste fan bli underbar haha , eller vad säger ni brudar ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0