hejhej alla söta läsare :)

ja i dag har jag itne hunnit blogga så mycket efter som att jag har haft det mycket att göra . skolan va helt okej , idrotten jag har fan alldigt kämpat så mycket som jag gjorde i dag hahahaha , sen efter det gick jag hem & duschade & åt man förlje med jossan till stan hon köpte lite saker & jag köpte en kaffe & glass :P hahah , mumms ! sen träffade jag ida senare på kvällen . vi va ute & gick en stund:P typ i en timme & 30 mig :P , as nice (L) men nu ska jag sova så vi hörs i mon puss <3


vill bara säga jag älsakr min mamma så jävla mycekt det är sjukt !! du är det finaste jag vet mamma ... du kommer alltid finnas i mitt hjärta ! (L) älskar dig mamma .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0