förlåt .

men har varkligen inte haft tid med bloggen , & har varkligen itne pallat .
& denna veckan vet jag itne om jag kommer hinna för det är väldigt mycket saker som ska hända .
så måste ta tag i det först :) .
helgen ja i fregdags : va jag me adam jonte jeppe elisa & jenny , ja det va ju helt okej :P
Lördags ; typ sov sen va jag med ida & kollade på film & vi köpte godis , as mysigt ! & vi snackade varkligen om allt mellan himel & jord :D as gott :).
söndag ; sova & kolla på film blir det i dag :P

pusspuss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

lördagen var riktig mysig , och skönt attt snacka (L)

2009-10-11 @ 17:45:32
Postat av: Anonym

hehe, oj, från idaa :)

2009-10-11 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0