ett skratt förlänger livet :D

hejhej , kunde inte skriva i går för att mitt internett dampade sönder -.- .
men i går va jag med min syster & mamma & johanna en stund :) , gick & handlade lite små saker . köpte mig ett nytt armband som va as sött , sen köpte jag en ny mjukis dres hehe , & sen lite små gpodis :P haha . syster köpte ett bord & så köpte hon kläder tills i helgen haha ! , & massa saker till då . hahaha hon & johanna ska se ut som bebisar , HAHAH komemr en bild på det sen ! , ah sen åkte vi hem till linda & fikade & fixade bordet . sen så åkte vi hem haha , asså roligaste människorna att gå på stan me hahahaha , specielt mamma :D HAHHAHA <333
älskar dig mamma ! <33

mummms ! <3

mamma med kissie glasögon :D hahahah

ahhahaha , mamma är så söööt :D

linda i sin fina kostym hahahha :D


ahhahaa , & mamma i den :P

min nya dres as skön :D <3

mitt söta armband me :D <33


så jävla söt är hon :D <3

Kommentarer
Postat av: ¨issa bergman =)

mjukisdress köpt på bik bok? isåfall är det sån ja o natha har :) <3

2009-10-28 @ 18:43:29
Postat av: anonym

vart är mjukisdressen från? har sett typ sånn på b-young, dom är sjukt fina! :D

2009-10-28 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0