Tillbaka fårn en underbar helg !

hejhej , nu är dreamhack slut :( , men det har varit en helt underbar helg ! ångrar ingen sekund & 450 kr för att va där hur mycket jag vill v helt klart värt ! asså det går inte beskriva hur mycket jag älsakr dh haha , men ah vi har dansat vi har träffat massa nya människor & även dom vi träffades i sommras :P . bästa helgen på länge , & jag säger det att det inte hade varit lika kul som jag hade med er brudar ! <33 , nu kommer lite bilder & video :)



jag & fia gjorde typ ah fan vet jag asså fan vi skrattade så mycket så vi typ lippade asså det va fan natthumor ! asså fyan ! <3fick en fin tröja & då så skrev alla jag träffade sina namn eller något annat haha :P & detta va den fina framsidan :P haha ,
& den fina baksidan haha <3


ah men helt lyckat ! <3 , & nu ska jag sova för nu är jag så jävla trött puss ! <3

Kommentarer
Postat av: anonym

hej, undrar bara en sak, lite dum fråga men men, hur gör du för att vara så smal och snygg?

alltså.. vad äter du till frukost, lunch, hur mkt, osv?

kan du itne lixom berätta om en dag i veckan (vardag) vad du äter typ? :D



vill GÄRNA ha svar (: <3

2009-11-30 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0