svar (L)

anonym ;
hej, undrar bara en sak, lite dum fråga men men, hur gör du för att vara så smal och snygg?
alltså.. vad äter du till frukost, lunch, hur mkt, osv?
kan du itne lixom berätta om en dag i veckan (vardag) vad du äter typ? :D

vill GÄRNA ha svar (: <3


svar ; hejhej , ja du vetinte hur jag ska svara på detta men kan ju alltid försöka ;) ,
jag har alltid varit smal om man säger så & det har varit mitt stora problem , för ungeför 6 år sen så fick jag gå till sjukhuset väldigt ofta för att jag va för smal .. & det hjälpte väldigt mycket för nu gått upp mycket i vikt ! , Men mitt tips är om man vill ha den fina kroppen om man säger så är ju att äta lite men ofta , jag ahr allitd varit sån att jag äter lite men hela tiden , för om äter mycket men sällan så blir man ju oftast väldigt hungrig & då tar kroppen bara upp mycket mer fett än vad man gör om man äter lite hela tiden . Men det funkar ju inte om amn äter onyttig mat , så det måste ju va bra mat om man säger så :) , & man måste tränna lite om man vill ha en fin kropp som sakt . Men kroppens figur ä oftast ärftligt , mina färäldrar är ju itneså tjocka & inte så smal eller så , så jag kommer ju inte bli så tjock om kan säga så ;)

frukosten är väldigt viktigt jag vet många som har problem att äta då men det är den viktigaste måltiden på hela dage , så försök att äta lite då :) , äter alltid en mack & mjölk ..

hoppas du blir nöjd med ditt svar <3 ,
om det är något mer du vill a så fråga på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0