Rubrik?

hejhej , förlåt att jag inte har bloggat på typ rätt länge men har varkligen inte haft tid med det eller orkat för jag har varit sjuk och jag har inte varit hemma så mycket .. men kan tadagarna lite snabbt ;)

Torsdag ; efter skolan så följde jag , ida , jonis , viktor david med jesper hem . vi kollad epå film och så väldirgt mysigt (L)
Fredag ; skolan först sen så va jag på dansen , mycket mycket roligt haha , sen träffade jag fia & vi gick hem till ally & träffade natta och elina . spelade ett as roligt spel , det va typ sanning och konka . haha väldigt kul haha , sen så träffade jag adam en stund. Dagen va väldigt kul :D <3 haha .
älskar er brudar ! <33


& i dag ska jag va barnvakt åt millan , får väll se vad som hände3r :) kanska skriver sen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0