moooos :D

hej alla sötmosar :D , i går va jag med ida & vi va typ i stan hon skulle köpa lite saker & vi kollade om det fanns någon stans att praoa så , 

i dag ;  skolan va ju som den va haha , kommer 2 video om hur en fredag kan se ut i vår klass hahaha


Ida & david .


ah vi är normala :D , HAHHA



efter skolan åkte jag & ida till min dans hehe , najs bajs ! <3 , efter dansen åkte vi till stan & jag köpte lite saker kommer blider på det sen ! <3 sen åkte vi till bella & det va massa folk där , as najs , sen åkte vi till kfum för att typ ah fan vet ja hahah , ida & jag ville inte va där haha , asså det va helt sjuk rolig kväll endå , asså tack vare ida så hade jag fan så jävla kul asså alla va helt jävla seriösa typ seriösa samtal & jag & ida va helt flum ! asså man kunde tro vi va fulla elelr nåt ahaha , asså vi va helt jävla dryga :D HAHA , men det va faaan så jävla kul går inte en sekund utan att man har det tråkit med ida ! <33 , Älskar dig så sjukt mycket ! sen gick vi hem hehe , :D & nu sitter jag här & funderar om jag ska fixa mina naglar eller inte hehe :D , men vi hörs puss ! <33



Åhlens ; 100 kr  nagel tipar .



Kicks ; 20 kr , vaseline - as bra för torraläppar :D



Bik bok ; 60 kr + att jag av 5 kr till räddabarnen :) känner mig snäll nu :) haha <3 , men det va väldigt gulligt det armbander



Kappahl ; 69 kr , det är rosa ser rött ut :S , men ah haha gulligt det me ;) haha




Men ha det bra mina älsklingar / Annelie


Kommentarer
Postat av: idajönsson

haha annelie du är så sjukt jävla bra !

och jag kallar mig själv inte normal.. hehehhe !

jag älskar dig :) <3

alltid kul med dig

2009-11-21 @ 01:48:01
Postat av: ida cooling you know ;)

ASSÅ VIDEONA BÖR FAN INTE VISAS! HAHA, TRÖTT OCH MONGOLID SOM VANLIGT VA JAG (x

2009-11-21 @ 01:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0