hej alla sötnosar !

hejhej , i dag gick ag upp klockan 11 , för jag , mamma och pappa skulle gå och äta lite . och varföra vi gjode det så tidigt va för att pappa hade matrast då haha . i dag har varit ledig från skolan , så jävla najs ..
jag har inte gjort så mycket i dag , yp mest tråkiat :( .
jutse jag skulle beställa min klänning i dag när pappa kom hem , tro inte då att den är slut asså jag får panik ! och det fanns en som såg nästan lika dan ut & den fanns med nu finns den itne längre :O asså jag får PAAAAANIK ! sä jävla arg är jag nu haha , men kanske har hittat n annan kläning men vill fortfarande ha den andra -.- , haha , men vi får väll se om det kommer in någon mer eller inte :) <33 , men ska dra nu , men vi hörs senare (L) pusspuss / Annelie


älsakr er ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0