Engelska lektionen ..

hejehj alla söta läsare ! , just nu sitte rjag på engelskan & jobbar lite , & tänkte blogga innan jag börjar . mycket roligare hahah , ah men vi hade ingen rörelsa & ingen kemi lektion så vi hade på 2 timmars rast , så jäävla gott jag & natta ida åkte till stan & åt lite mat & så gick & kollade lite på kläder osv , mycket najs köpte ett linne , kommer en bild på den sen när jag är hemma :) , köpte den på h&m för 99 kr ! , natta köpte en kräm . får hoppas att det va bra dom sa att det skulle va det så ah :P , få väll se om dom hade rätt hehe , nu har jag typ inget med att skriva så vi hörs sen hehe pusspuss / Annelie (L)


Kommentarer
Postat av: linda

du är 15 år, lär dig för helvete att STAVA.

2009-11-03 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0