fuck .

helvete med allt just nu !
asså jag vet inget längre fan ! , skolan är fan piss , massa som måste göras men jag pallar fan inte ta tag i det !!
ska men tro på kärleken ? , finns ens kärlek ? , alla hitter sin kärlek men inte jag? , när man väll hittar en så blir man sårad & vågar inte gå igeom det igen & man vill inte darför slutar man leta eller slutar tro på den ,
jag vet inte vad jag vill eller vad jag gör längre !
är helt osäker på allt jus nu ! vet inte vart jag stå , hjälpt mig att hitta där jag va förut ?
vill va någon som är säker någon som vet vad den gör ..
vill bara bort ett tag , bli av med allt , sen komma tillbaka med nya krafter !





Kommentarer
Postat av: Danni

hihi tack så mycket! :) förlåt för att jag inte hunnit svara, haft mycket för mig, hur är det med dig idag då? ha det bäst kramar

2009-06-02 @ 17:47:36
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: yonna

älskling inte bara du som har oturen med skolan & kärleken, det delar vi ♥



& i helgen åker vi till stugan & ta nya kraffter, du & jag älsk !

2009-06-02 @ 22:26:05
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0