Prao , Tisdag :)

hejhej :)
i går åkte jag till min prao ,
det va kul men jävlaigt jobbigt ;D hah
i dag typ känndes det som jag skulle dö där :D
men det bästa är att man får gå & ta godis & kakor :D mumms :D haha
ne men snart ska natha komme till mig & sova här :D mysmys :)
känns  som jag inte hinner med bloggen längre :(
typ hinner inte skriva & orka inte :( blä på det :)
men ska försöka :att skriva lite mer :)
helgen va helt jävla underbar !!!!
saknar bara en viss person sen dess !
det ända jag tänkler på är dig just nu <3
går ionte en dag uten dig i mina tankar ! :)

p.s. julia du måste skicka bilderna :D hahah <33
"flummbilderna " <33
älskar er alla ! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0