onsdag 20

hejhej ,
idag va jag hos tandläkaren klockan 10 så jag missade halva matten . hade kemi prov & engelska prov , kemi provt gick inte så bra . kemi är varkligen inte mitt favorit ämne ! , engelskan gick  väll helg okej , men gilllar det varkligen inte det heller :D hahaha , sen fick jag sluta tidigare missade 1 eller 2 lektioner , för min bros skulle på bal ,
asså han va skit snygg i sin kavaj , har aldrig sätt han i kavaj men det fick jag göra idag !< 33
en tjej han gick me va ju inte lika vacker , haha
typ kläningen va ju inte fin någon stans , ne usch ! men det va hon som valde han , hahaha

ajja efter det gick jag & millan på stan lite så köppte jag lite saker :D ,
2 linnen från h&m , underbkäder från h&m & sen käpte jag en väska kommer inte ihåg vart :P hashaha
sen åkte vi hem , eller jag åkte till issa & så fixade vi oss lite , sen gick vi tgill kfum för att vi skulle hälsa på yonna som vi hade lovat ! :D
sen orkade vi inte va ute så vi gick in.  hahaha , kostade bara 40 kr så det va inte så mycket !
sen hom jag hem klockan halv1 typ ,
sen somnade jag typ as fort ahahha ,


min  bror & hon vet inte vad hon heter hahah
jag tycker inte man ska ha kort klänning på en bal för att det är inte samma
kännsla det ska va långa ! <3

tycker hon va riktigt söt

hon hade en as fin kläning & va supper söt !
as fin klänning <3


detta köpte jag :D

Kommentarer
Postat av: veronica

har en sån bh, wiho:D haha.. :)

2009-05-31 @ 16:54:54
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0