Lördag Feeeest ! <3

hejhej :)
i går va fan det bästa på länga !! <3
jag åkte till yonna klockan 2 typ ,
sen åkte vi till hennes pappa & fixade oss lite sen åkte vill till björn kenny körde oss klockan 7 halv 8 typ
björ bor typ mitt ute i ingenstans :D hahah
men det va nice för då kommer ingapolis fan !! <3
asså poiser kan göra bättre saker än att förstöra för oss ungdomar som ha det kul !
dom kan typ försöka få tag i våldtksmän eller nåt !! inte förstöra för oss iallfall !! :D
men björn hade en fest :D
& det va rätt många där :)
olivia & jag dansade typ hela kvällen & alla andra med då :D  , & så onyktra som vi va :D haha <3 ,
sen blev det strul party i stället typ alla strulade med alla :D hahahha <3 ,
asså det va så sjukt mycket som hände men allt kan vi inte ta här :D haha både bra & dåligt ,
sen åkte jag & yonna hem till henne klockan typ 1 halv 2 för då typ va alla tvungna att dra hem :(
& jag skulle sova hos yonna ! <33
asså det va det roligaste festen på jävligt länge !! <3
helt klar lyckad !! <33 :)
taaaaaack björn för allt ! <3

& nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag träffa yonna igen &  vi ska nog hyra film :) iih <3

men ni får ha det toppen om det är något så är det bara att ringa elle sms :) <3
pusspuss & kommenter eller nåt :D <3
:***


Kommentarer
Postat av: marcus kungen;)

klart du hade kul du träffade mig å allt å vi hade väligt trevligt när vi pratade:P

2009-05-18 @ 20:25:54
Postat av: yonna

Tack för en underbar kväll babe <3

2009-05-18 @ 21:00:09
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0