Annelie är glad i dag :D

god kväll allihoppa :D
i dag har jag sovit & kollat på sex and the city filmen som jag har fått låna av issa baby :)
jag har gått ner 2 kg sen i måndags .. usch ,
men i dag kunde jag få ner lite mat , haha
så jävla glad är jag :D , fattar ni hur jävla sugen jag är på allt gott nu eller :D
godis , hamburgare , sallad osv :D
haha , <3 men nu har jag pratar med ingmar min lärare :( hahahah
han är sötast :D , typ 50 år gammal :D , ne men jag skulle prata om mina prov skit :( , usch för dom !!!
på måndag ska jag göra matte prov , kemi prov , 2 so läxor :O , hahaha den dan du lyckat med allt det annelie haha :D ne men lycka till lilla annelie :D
ne men så nu har jag bestämmt mig för att jag ska till skolan i mån :D hahah
erkänn bra :D , & då har jag bestämmt att jag ska göra matte provet & kemi provet ! :D <3 ,
men det får vi se hur det går ;) hahahaha <3 , önska mig lycka till :D

puss så länge så hörs vi i mån för nu ska jag plugga lite , hihi
kommenter meh så får ni el liten puss :***


Kommentarer
Postat av: isssa

hahaha lycka till gumman :D det kmr gå fin fint! (L)

2009-05-28 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0