Till dig .

Med tanken på allt du skrev på din blogg ,
förändrade min tanke väldigt mycket ! ,
känns det som iallfall så , asså just nu vet jag inte vad jag vill !

men om du kallar mig falsk eller snackar skit om mina kompisar så kommer jag inte klarar av att va vän med dig !
jag orka inte med det ! , sen får du tycka vad du vill om dom men säg inte det till mig !!! , jag bry mig inte !
jag gillar dom för den dom är ! kommer förbli så me ! <3

Tänk på lite innan vad du skriver innan du ångrar dig sen , för det kan va försent då ! ,
förlå men måst ta upp detta nu ! , varför blev du arg på fia liksom ?
va det bara för att du blev svartsjuk ?? :S ,
du blev liksom arg på henne utan att hon hade gjort något :S ?? ,
kändes väldigt konstigt , & liksom du kallade henne massa saker & så ,
sen efter allt du hade sagt , så sa du förlåt ! men då va det försent !
tänk bara på det!

jag tycker inte att man är en falsk person som ljuger för vem fan har inte ljugit?!
isåfall är väll hela värdel fakska :S ? , bore fan va så , för någon har väll ljugit någon gång ?!
det är en sak om det är värsta stor sak men ah ,

falska personer enligt mig är ;
är om man säger en sak till en vän & den personen går & säger det till massa även att man sa att den inte fick säga det till någon !  , så gör den det ändå det är falsk ! sånna som inte kan hålla hemligheter , den som ljuger om stora saker ! , den som säger att det älskar den personen mest & sedan är otrogen eller lämnar sin bästa vän när det behöver den som mest !
m.m.

men ja jag har säger ljugit för dig ! , det ska jag inte säga att jag inte har ! men jag anser inte det som en stor sak ! ,
det är mer små saker kanske , men det får man ju tycka hur man vill ! , men som om ingen har ljugit , men ah .... 
 
jag kan inte hata dig ! , det är för starkt ord , för du har inte gjort så mycket för att jag ska kunna hata dig !
men jag tycker du får välja sjävl hur du vill ha det , & samma sak jag ! ,
jag  vet ju inte vad du vill & tycker ,  förutom att jag är falsk ! , memen ,



Kommentarer
Postat av: jacquaaan ! <3

annelie gumman.

jag finns här hoppas att det löser sig !

du är inte värd sån skit, du är underbar.

du är guld värd, det känns som du har kännt mig hela livet men vi har inte kännt varndra så länge ändå.

samma humor, förstår varnarda åh gummman.

2009-03-28 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0