iiih ' <3

Hejhej , förlåt att jag inte har skrivit men min bärbara data har dampar sönder så jag har inte haft internet sen i mångads :( , så jag har inte kunnat skriva :'(  ajja i tisdag va jag me jonna , oliwer , jonis , jesper & lilla ida ! <333
vi va hos oliwer & hade filmkväll & sov där & allt :D för vi va lediga i onsdags , :) så vi kollade på massa filmer :D , oliwer , jonis & jesper badade me :D hahah , i hans pool med vi tjejer haha pallade inte :D <33 hahaha
sen kl 3 eller nåt skulle jag jesper & ida spela kort hahahahha , jesper är så jävla go! hahahaha han ba vi spela finns i sjön :D , det är as kul , vi ba ; HAHAHHAHH skojja du eller ? , han ba; nej :D det är as kul , ASG !! sen körde vi bubblan HAHHH jag & ida fuskade hela tiden HAHHA , sen blev jesper så sur så han inet ville spela längre , asså jag typ dog av skratt , jag typ lipade av skratt asså shiet , :D hahhahahahha , ida & jag damp barnen ! <33 så jävla kul va det ! <33 ,
sen kl 4 somnade jonis , :) & sen la sig ida & då somnade hon me typ , sen somnade jonna & oliwer & jesper va uppe eller natten hahahahha jag somnade typ kl 5 eller 6 , vaknade av att ida hoppade på mig att jag skulle upp kl 7 tro jag klockan va eller så va den 8 :D hahah så jävla jobbiiiiig :D <33 men älskar henne endå ! <3 sen på åkte jonna & ida hem , & då åkte jag , jonis & oliwer till ad :) träffade elin & massa där :D <33 , jag skulle va med elin :) så vi åkte till stan för hon skulle göra en sak :) sen åkte oliwer hem & sov haha & det gjorde nog jonis me :D <333 jag & elin åkte hem till henne & åt lite mat sen chilla framför tv & datan ! <3 , göttmos :) sen va vi as trötta så jag tycket att vi skulle till a6 & då åkte vi ditt hennes pappa körde oss :D iiih <3 sen åt jag glass mumms ! <3 & så pratade vi massa me , så jävla skönt att kunna prata med dig elin ! <333 sen gick vi till mig efter vi hade kollat runt i a6 :) så kollade vi på tv lite sen kl halv 8 åkte hon hem :( så gick jag till ida för att hämta mina sakar som ho tog me sig <3 , sen gjorde jag inget mer hahaha :D , palla inte skriva mer :D men det va rolig & lam kväll & natt & dag :D haha taaaaack för en underbar kväll ! <33
ida du är sjukt bra ! <33 ÄLSKAR DIG ! känns så jävla bra att kunna prata med dig ! <3 , vi måste fan va snart iden ! <33 ÄLSKAR DIIIIIIG ! <3333


några av filmerna vi såg , kommer inte ihåg alla vi såg :D haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0