Godmorgon !

Godmorgon ,
dagen igår va underbar förutom på kvällen "( ,
håller på att lära mig en låt på gitaren :) ,
kan den snart tro jag haha :D <3 ,
jag & elin skulle lära oss den för vi gillade låten så :D hahha <3 ,


asså förlåt för allt jag har gjort , men jag sa bara vad jag ville & tyckte ! ,
sen nu får du bestämma om du vill va vän med mig efter allt det som har hänt ,
eller inte ! , det avgör bara du !! :) , gör det som är bäst för dig själv !! ,
men hata mig inte !! , ja gjorde bara det som kändes rätt !

Men du ska inte kalla mig falsk !! , du säger hela tiden att du hata falska människor , klart man hatar dom ,
men jag träffar fan int så många som du gör ! , som du hela tiden klagar om ! ,
det är kanske inte fel på dom utan dig ?? , eller ? , men jag vet inte !!!

jag tro varkligen inte att du gillar mig men tanken på allt du har skrivit & så dom sista dagarna så
känns det konstigt att du bara gillar mig som kompis? , asså visst kan man göra det , men du skrev
inte sånt innan!

vad va det jag ljög om ? , du har ju inte sakr vad jag ljög om ? , det blir lättare om du säger det !

Men jag ger dig en chans till , men om du inte tar den så kommer jag aldrig mer finnas där för dig !! ,
men då ska du inte kalla mig falsk & såvidare ! ,
även om vi inte kommer bli vänner nu ?! , så ska du inte snacka skit om mina kompisar eller mig !!!!
sjukt lågt ! ,  för du känner inte dom !! ,
ajja , detsamma ha ett bra liv haha ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0