Torsdag 19 . <3

iiiiwh ,
orka inte berätte om skoldagen men ah :D ,
men se när jag kom hem va jag med ida & natha vi gick till a6 ,
köpte en maskara :) Rooooosa <33
sen gick vi typ hem haha :D lamt
sen när vi gick ditt fick natha damp typ & sprang runt & dansade
hahahhahaha , vi spelade in allt :D §§
hahahaahha så sjukt lamt :D § sen kom vi hem till mig , blev det änu lamare :D <3
sen klockn 7 typ skulle hela familjen fira mig :)
så natah & ida åkte hem :( 
ajja först åt vi massa mat , eller jag åt typ inget :) hahha
ite god mat hhahaha <3 , ajja sen öppnade jag packerer :D ,
fick tvål , massa saker till mitt rum , en stor spegen med silver ram ! :) as fin
sen 900 kr på hela a6 , :)  iih <3 sen i mån får jag 800 kr ,
ajja sen fikc jag lite små saker men älskar min spegel ! <33
hahahhaha , & älskar min lama familj som typ skämtar om allt ! :D iiiwh <333
pusspuss :**
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0