Tisdag igen då . 24

hejhej ,
idag skolan då , chill dag typ :D ,
ajja först so , kollade på film & lite så en kemi jag & ia gjorde en blå tvål , hahahah
vi äger!!! vi är bäst !!! :D hahaha
sen hade jag möte emd läraren & mina föräldrar , "(
fast denna gången gick det bättre än förra :D , känns ju bra :D ahahah <3 ,
sen hade vi idrott skriskor iih :D
så jävla kul är det !! spelade hockey :D<33
sen efter skolan gick jag hem & åt mat sen gick jag ner till skolan igen ,
& träffade oliwer & robin dom va i musiken & spelade lite :D <3 ,
sen så kom elin ditt me :) ,
oliwer & robin sjunger & spelar bra :D <3 haha ,
efter det åkte dom typ hem & vi gick hem till mg & dampade hahaha :D
Pratade ut massa :D så jävla nice är det ! <3 älskar dig elin !
man kan varkligen prata ut med dig !! <3
sen spelade vi lite gitar & så :) mysmys :D ,
sen gjorde vi inte så mycket mer typ :D ,
sen gick hon hem :( <3 ,
men det va ändå så jävla roligt men ändå så lam :D HAHAHHA <33333 ,
typ när vi träffades , så kramade vi varandra så vi ramlade HAHAHAHAHHAHA <33
OMG !! ÄLSKAR DIG ELIN !!! <33
vi måste ses snart igen !!! <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fult med vitt rand usch fjortis

2009-03-25 @ 18:16:54
Postat av: Annelie

hahaha , kolla inte då :D , tvingar inte dig ! <33

låt mig ha det ! ,

behöver ju inte va som dig ?

(om du inte ha det)

står iallfall för vad jag tycker !!! <3

2009-03-25 @ 18:24:45
Postat av: jacqueline .

du ahr perfekta ögonen ! <3

2009-03-28 @ 11:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0