Tisdag blä "(

Hejhej ,
idag va jag inte i skolan ! "(
typ hade as ont i magen "(
usch , känns som om jag ska bli sjuk :'( vill inte !!
ajja sen efter ida hade slutat skolan så va vi lite hahaha <3 , jag orkade inte bara sitte inne hela dagen !
så vi gick till a6 , & det gjorde inget bättre "( blev bara sämre haha ,
ajja vi va sjukt lama :D <3 typ gick lite på a6 , & jag hittade as snygga skor ! men det saknas 100kr
tillls jag ska kunna köpa dom , & då frågade jag pappa lite snällt ,
men han tycker att jag inte behöver klack skor utan låg skor , men jag vill ha dom klack skorna !
:'( iiih dumma pappa ! :D <3 , aja får väll hoppas att dom finns kvar på torsdag eller fredag ! :'( <3
men jag ska fan ha dom !
ajjasen gick jag & ida hem till mig kollade på mtv :D next haha :D det va bögar HAHHA jag & ida ba ;
fan va äckligt :D hahah sen kom det en kille med en as snygg mage vi ba ; iiih vissa magen igen :D hahahhaha
typ damp :D<3 hahahahha , så jävla bäst är du ida ! <3 , kan prata om allt till dig !
ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET ! <3333


gamal bild , men du är så sjukt söt på den ! <33
ÄLSKAR DIIIIIIG IDA ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0