Söndag 15 .

hej alla :)
idag vaknade jag 11 :S hahaha
bruka alltid vakna senare :D hahah <3 ,
ajja & då ville william & martin att jag skulle till dom ,
så jag gick till dom klockan 12 :) , kollade på film & lite så :)
mysmys :D sen typ ringde elin & sa att vi kunde va :)
så kl 3 åkta jag till stan & träffade elin , julia & jacquelin .
sen gick vi till idrottshuset :) träffade några som dom kände
sen kom jacuqelins pojkvän me , han spelar handboll !
så kollade lite på dom :D , hahaha min , julia & elins älsklings pojke sprang :D HAHAHAHHA bullen :D <3
vi älskar han! <3 , sen typ skulle vi träffa martin & william & dom men dom dissade oss :( hahahhaha :D ,
ne men sen va dom tvungna att åka hem :( <3 ,
så när jag kom hem så hade pappa grillat :D iiih fan va gott det är !! <3

Helgen har varit underbar ! <3 , så jävla roligt ha det varit :D
taaaaaaaack alla som va där ! <33


Jacquelin på bilden & elin som tar kort !
bara för jag älskar bilden ! & ni är snygga ! <3


Kommentarer
Postat av: julia micu <3

HAHAHHAA; annelie du är fin <3

jacquelinE*

2009-03-22 @ 16:02:07
Postat av: jacqueline <3

hahaha, du är snygg anneelie :)(: <3

2009-03-22 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0