Min fördelsedag :D iiiiwh <3333 Bästa ! <3

hejhej :) idag är det min fördelsedag iih :D
skolan va toppen :D , typ alla ba ; aah Grattis
sen efter första lektionen så gick vissa för dom har konfa läger :(
så natha & becka kan inte vara med på min fördelse dag :'( Sakna dom !!
Sen iallfall så hade jag dans det va också bra :D
Sen på kvällen kom , Martin , William , William , gotting , Ida , Malin , Bella .
sen stack killarna för dom skulle typ köra några så dom dissade oss :O:( ,
dom sa att dom skulle komma tillbaka men det gjorde dom inte , & då sket vi i dom !
så jag ida bella & malin gick ner till turk & köpte pizza hahahahahhaha ,
satt i ett trapp hus under typ en sak HAHAHAHHAHAHAH <3 sjukt lamt :D
älskar er ! <3
sen kom ally , fia & elina ! <3
& då typ ringde simon & frågade om vi ville komma på fest i teberg , hahaha
& då typ skulle jag ally elina & fia ditt för malin & bella va tvungna att åka hem typ ,
så vi gick först hem till mig & fixade oss lite , sen åkte vi ner till stan .
& då typ tänkte sa fia att hon inte kunde komma hem för sent & skit & då va det typ ingen ide sa dom :(
så vi åkte inte ditt :) , & när vi va vid june så typ träffade vi rallan , mattias & jonathan . :)
hahah va inne på june lite & så träffade vi sara & hennes kompis ida tro jag hon hette :D <3
iiih har saknat dig sara !<3 ,
sen kom peppe :D HAHAHA , asså omg !!!
seriöst det va fan dagens skratt !!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH , mini ögon , potatis , monge , luktar illa HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAH , omg , typ fia & elina låg på golvet & skrattade HAHAHAHA <3 ,
sjukt kul va det !!!!!! <3 ,
sen typ va klockan 12 :D , så gick vi hem till rallan men på vägen hem till han så åkte elina & fia hem , :(
men jag & ally följde med han hem :D , & mattias me haha , jonathan hade åkte hem innan också .
sen när vi va hos rallan så somnade mattias Hhahahaha så söt :D ,
men vi hade värsta roll jag , rallan & ally :D HAHHA<3  ,
alla gillar porr! :D <3
& så kollade vi på fjorton suger ! :D hahaha
sen kom min mamma & hämtade oss klockan halv 3 typ :D
sen va jag hemma klockan 3 :) <3
trevlig dag !
TAAAAAAAAACK ALLA SOM VA MED ! <333333 ,
ÄLSKAR ER SJUKT MYCKET ! <33


Kommentarer
Postat av: saramånsberg ,

jag har saknat dig sjukt mycket söte! <3

2009-03-21 @ 22:36:15
URL: http://desara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0