Måndag '

hejhej (:
skolan först , sen gick jag hem satte mig lite vid datan sen gick jag till william en stund :D , sen ringade jag elin & frågade vad hon gjorde , & hon gjorde inget så kom hon till mig :D , vi gjorde popcorn & kollade lite på titanic :) , sen när vi skulle hem träffade vi julia & hennes kompis linda :D haha , linda skulle också hem så jag & julia gick hem tillsammans gick en liten runda haha :D <33 , sen är jag kom hem typ mådde jag illa , så gick & la mig & kollad på tv en stund :D <3 sen somade jag :D:D <333

ajja pusspuss :**



Snälla , någon köp dom till mig , mina pengar är slut :'( <3 ,
asså jga måste ha dom ! ÄLSKAR DOM ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0