09-03-28

jag & ida vaknade ca klockan 12 ,
sen åt vi mat & sminkad oss & kollade på tv , sen klockan 16 så åkte vi till idrottshuset
träffade mailn & hennes & idas kompisar :D känner inte dom , men dom varkade trevliga :D
sen va rallan & jonathan det va dom vi skulle träffa , hahaha :D
sen va william & alan där :)
sen efter rallan hade spelar klart så dissade dom oss igen hHAHHA <3 
ida & jag åkte hem till mig , & lagade mat haha :D
sen smsade vi typ alla som fanns på kontaktlistan på mobilen :D
hahhhahh så kul hade vi :D , typ lamade oss aset ! <3
sen åkte vi ner till stan , på bussen så va det 2 tjejer som tyckte vi va värsta fjortisar hahahah
ajja sen träffase vi rallan & jonathan & alexander ,
så va vi först på bion & laddade idas mobil hahaha :D sen så gick vi till june & laddade min mobil HAHAHA :D
sen kom dom tjejerna som tyckte vi va fjortisar hahahaa , & så typ bråkade dom en kille HAHAHHA & massa
typ dom bråkade med fan as många :D HAHAHAHAHHA <3 ,
en turk med & allt :D HAHAHAHAHA <33 
sen träffade vi danne & andreas :D ,
sen kom
hahahha s¨å jävla kul ! , sen kom nico & hennes kompis :) 
trevligttrevligt ! <3
jag kanske skulle till simon , för han hade en fest sa han ! men den ungen säger mycket nu förtiden !
hahahha så ringde jag han , jag ba ; det blir ingen fest då eller , han ba ; nej , jag ba ; HAHAH dörvånar mig inte :Dhejdå <3 , HAHAHAH stör mig sjukt mycket :D
sen gick vi lite , sen klockan 23 åkte ida hem :( så va jag kvar med jonathan & rallan , för alexander åkte också hem ,
så gick vi in till donken träffade amanda :) <33 , sakna dig sjukt mycket gumman !
sen så åkte jag också hem typ klockan va kanske halv 12 , & när jag gick till bussen träffade jag nico & emelie :D & när jag stod & vänade på bussen hittade jag 100 kr :O <3 HAHAH så jävla nice <3 , :D
ajja sen så hoppad ejag av vid rosen , & där va rasmus , martin , william & emma . känner inte emma men det är martins ex :P <3 , ajja sen gick jag med martin & william hem till mrtin för att william skulle hämta sin moppe , :D sen typ åkte william utan mig hahahah för jag pratade med martin :) , sen gick jag hem & då täffade jag adam & så rökte vi lite & så berättade jag om hela min helg hahaha :D <3
sen gick jag hem & kollade på tv typ till klockan 4 :D haha sen somnade jag <33 ,
iiih helgen hr varit underbar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0