Lördag 14 .

HalloHallo .
först i dag fiiixade jag mig lite sen gick jag upp till william .
typ martin , mark , william. rasmus va där & kollade på hv :)
jag va typ där till klockan 19 , då kom fic & ally till mig :)
vi kollade lite på hv & sen melodifestivalen ,
asså iiih sämsta låten som vann !! det är fan pinsamt att bo i sverige ,
snälla snälla , snälla vann ju nästan :O jag ally & fia vi typ skrek ,
asså åååh om den hade vunnit  !! HATA LÅTEN !  :)
sen typ pratade vi lite , sen gick vi ut ,
träffade Martin , William , Rasmus , Johan , Mark , Kevin , William ,  Ida & Malin & alla dom :D <3
körde lite moppe :D haha det är fan as kul :D <33
sen typ gjorde vi inte så mycket , sen kl typ 12 eller nåt gick dom hem :( <3
& då gick jag till william , martin skulle sova hos han :) , så kollade vi typ på 2 filmer hahhaa :D
myspys :D <3 , sen kl 5 så gick jag hem :) hahahha
så lamt va det :D <3 men det va ändå as kul :D <3 ,
ajja pusspuss :)<3




bilden äe minnen ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0