helgen ' <3

hejhej :)
har inte skrivti om helgen så tänkte ta det lite snabbt ;D ,

Fredag ;
först va jag i skolan , slutade kl 14.15 as nice :D sen gick jag hem & åt mat , sen kl halv 4 åkte jag till dansen ,
efter dansen när jag kom hem hade vi gäster hemme , det va farfar , Lena (pappas syster) & sen va det typ hans moster eller jag vet inte hahaha :D , <3 vi fikade lite & så :) myspys :D <3 , se lite senare på kvällen kom mina små kusiner :D dom kommer från skåne , en är 10 & den andra är 7-8 :) <33 så jävla söta ! <3 vi gjorde inte så mycket , sen somnade vi :D:D ,
Lördag ; Vi vaknade kl 9 as tidig :O men vi låg i sängen ett tag :D hahah , sen gick vi upp & pt frukost :) , sen frågade micke om vi ville följa med & bada , ( det är deras pappa ) ;D <3 , ajja jag hata att bada men träffar ju inte dom så ofta så tänkte att jag ändå kunde följa med :D:D , ajja det va sådär kul , hata att bada så jävla pinsamt :D <3 HAHA <3 , ajja efter det så åkte vi hem , typ dom lekte & jag satt vid datn hahhaa :D , sen åkte vi & köpte godis & lite så :) , kl 23 . 00 åkte vi till gära & åkte pulka jag , mamma , emelie , sara , jonas , tina , jonte , millan :D hahha emelie 10 år , sara 7-8 , jonas min bror 19 år :D tina mammas kompis , jonte hennes barn / min kompis , millan jontes lilla syster :D 10 år :) <3 , Det va as kul att åka pulka hahaha :D <3 ,  gick as fort :) <3333 , jonte va så tråkig att han inte åkta :O hahahha , ajja sen åkte vi hem & sov :) eller jag & emelie va upp till 2 :D <33
Söndag ; först vaknade jag kl 12 :) ,sen åt jag lite fruksot & gick in i duschen :) , efter det gick jag till elin utan smink :( , för jag skulle ficka mig hos henne :P haha <3 , ajja sen när jag kom ditt sminkade jag mig & plattade håret & allt , sen åkte vi buss till mulsjö till hennes pojkvän :) haha , han kom & möte oss sen gick vi hem till han & så kom hans kompis sen :) , vi gjorde inte så mycket , kollade på flm & så :) , se va vi tvungna att åka hem , "(
sen har det inte hänt så mycket :D:D <33
ajja pusspuss :**


bilden har Elin tagit ! <33
älskar henne sjukt mycket ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0