09-03-27

gick inte till skolan i dag !
jag orkade inte det , & mådde inte så bra ,
åkte in till sjukhusten i torsdags natt & va där till typ 4 eller nåt komemr inte ihåg ,
så jag orkade inte med skolan ! ,
sen på morgonen åkte jag till sjukhuset & hälsade på ! :)
sen kl 16 så fick vi åka hem ! <333 .
& då köpte vi max mat :D mums <33 
sen klockan 18 så kom ida till mig & så sminkade vi oss lite & sen åkte vi ner till stan en sväng & då tråffade vi ally , fia , emma & lisa på donken , & så va vi där lite & så :) 
hahaha & så träffade också simon :)  ,
sen så gick jag ally & ida till june & skulle träffa rallan , jonathan , jossan & karin ,
emma & lisa va tvungen att åka hem , "/
så vi gick ditt , men det sög så hårt hahaha :D <3 ,
vi bara satt där , så jag & aly ba ställde oss upp ba nu gåc vi hem ! :) hejdå 
ag ba ida ska du med , så kom isåfalll !
så stod jag ally utanför & rökte så jävla nice va det hahahaha :D , ajja
ida & dom trodde inte att vi gick , mendet gjorde vi , :)
sen följde jag ally en liten stund hem ,
sen gick jag tillbaka & då hade dom åkt till en pizzeria & ville att jag skulle komma med det orade inte jag så ida fick komma till mig , men hon va sugen på pizza ,
men så när jag stod vi june så träffade jag nino & hans kompisar :D
sen tvingade jag ida till stan hahaha :D ,
för vi a tvungna att va hemma kl 12 :(
så efter ett tag kom hon , & så stod vi & väntade på bussen ,
sen kom ettan åt andra hållet , & vi ba , fan va sugen jag är på pizza , ska vi åka & köpa de t? :D båda ba jaaah , hahahhahha
sjukt lamt ! så vi åkte & köpte pizza sen ringde rallan & frågade om vi ville komma till dom , & så fårgad eiv mamma men et fick vi inte :/ , så vi gick från pizzerian till stan :Dhahaha , sen ringde pappa & hämtade oss , vi la ner pizzan i min väska HAHAHHAHAHAHAHHAHA omg vad i skrattade sen när vi kom hem så fickade vi rummet & så
& pizzab va kall , så ade vi en bra ide att sätta på dvd & så blir den ju varm & så la vi pizzan på dvd HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH .
omg ! sen skulle ida öppna mitt fönster HAHAHAHAHAHAHAHAHAH , lyckat <3 ,
sen typ hade jag & ida värsta bra planen :D <3
att vi skulle gå till rallan & dom klockan 4 :D
så när vi gjorde oss färdiga för att gå så ringde vi dom , & dom ba ; n kan gå & lägga er nu för att rallan orkar inte & han har innebandy i mån, 
va ba ; det förvånar oss inte :D HAHHAHA  ( att dom säger att dom inte orkar & kan och så ) HAHAHAHAH <3
vi städade mitt rum & va ute lite sen på natten hahahah :D <3 ,
Taaaaaaaack för kvällen alla ! <33
IDA JAG ÄLSKA DIG DU ÄR UNDERBAR !! TACK FÖR HELA HELGEN GUMMAN !<33


Kommentarer
Postat av: Alexander Gustafsson

Annelie har så pass dåligt minne att hon inte minns att hon tyckte jag skulle lämna krogen och möta henne vid rådhusparken ;D

Vilket jag gjorde :)



Haha :D glömde du att du träffade mig vid skidbacken? ^^

Glömt att du sa typ:

"Jag e också i rådhusparken"

"Eem, jag ser dig, eller ne, eller jo, e de du? eller går du i parken? aa, de e du"

2009-03-29 @ 20:46:42
URL: http://www.privatbloggen.se/
Postat av: nathalie

bra & intressant älsk;)<3

2009-03-29 @ 22:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0