Fredag den 13 . "(

hejhej!

omg fredag den 13 ,
ah jag vet inte hur jag ska börja , men ah , skolan va som vanlig typ , sen när vi skulle till idrotten satt ally där på bänken med alla sina vänner typ & när natha typ gick vid dom kollade alla ! ,  & sen typ gick vi för bi dom sen förljde typ alla dom efter oss sen ally ba ; natha vänta ! natha vände sig om , (det va typ massa av allys kompisar , & så va det jag ida , felicia , caroline tyo ) ajja vi skulle till rosenlundsbadet :) , ajja sen typ så stanade alla , så kom ju dom & sen jävla då börja ally skrika & sen natha me, & jävla massa , men ska inte ta upp allt här ! :) <33 , jag & ida & lisa ville ju inte bli inblandade i det så vi typ ba ; ååh ida vilken fin mobil du har hahaha , typ tyckte att allt va så jävla patektiskt . ajja sen skulle vi till badet & massa , sen började jag & natha bråka & jävla massa , asså fyfan vilken dag det va :D hhahahahah , så jävla sjukT ' ajja , sen efter skolan åkte jag , ida & becca  till min dans :) <3 träffade julia på bussen hon går på min dans med :) sen elin & julia på dansen älskar er ! ni gör dansen 1000 ggr roligare ! , sen efter dansen gick vi hem till mig , plattade mitt hår & sminkade mig lite typ ,sen gick vi ner till a6 & köpte lite mat & glass hahaha träffade nino , vadå pinsamt hahahha :D <33 , sen efter a6 träffade vi william , william , rasmus , martn , johan , sen va becca tvungen att åka hem , & då åkta typ jag ida william william martin mart & rasmus hem till william L , åkte lite moppe typ & så :D kollade på film myspys :DDD <3 , sen typ va ida tvungen att gå hem :) så vi köre hem henne hahahah sen när vi kom tillbaka så hade ida nycklarna in hahahaha , så vi va tvungna att åka tillbaka :D hahahha klantigt :) ajja jag va kvar där lite sen följde martin mig hem :) iiiihw <3 , klockan kanske va 1 :) <33 ,
ajja det va en faildag i skolan men ändå jävligt kul på kvällen :) <3
ajja pusspuss :***

orka inte ändra stavfelen ! <33 med det får ni klara er med ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0