09-03-25

hejhej :D
idag va fan det än as nice dag :D <3 ,
typ gjorde inte så mycket :D ,
sen på elevens val ! :D
hahaha vi skulle sjunga & så , 
usch sjunger sämst :(
vill ha emelies röst :O <3 såjävla fint sjunger du !!!!!! :O
& så va vi på skolgården & sjöng omg va pinsamt !!!!!!!!
så kom några ut & skit fyfan !!!!!!!!!! , PINSAMT !
sen skulle vi gå & sjunga HAHAHHAH fail ! :D
fråga min inte varför ! sen skulle vi stå på stenar HAHAHAHHAh :D
ajja det va kul :D , & sen kom jag hem spelade lite gitar :D <3 ,
elin snart kan jag låten inte för att det låter värsta bra men men :D <33
ajja nu måste jag plugga svenska :( har svenska redovisning i mån :O:O
önska mig lycka till ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0